Warsztaty i szkolenia

Warsztaty i szkolenia dla kadry zarządzającej i pracowników
                                    
Warsztaty i szkolenia w zakresie sprzedaży                                    
                                    
Za jaką wartość zapłacą Klienci?                                
"Oferowana wartość to korzyści jakie uzyskuje klient w związku z nabywaniem produktów i usług. Oferowanie wyjątkowej wartości jest podstawowym powodem, dla którego klienci wybierają konkretną firmę spośród większego grona innych. Znalezienie odpowiedzi na pytanie „Za jaką wartość klienci są gotowi zapłacić” jest zatem podstawowym zadaniem współczesnych firm. Wymaga to spojrzenia na produkty i usługi i wszystkie działania z tym związane z perspektywy klienta.
W jaki sposób funkcjonuje biznes naszego klienta? Jakie zadania ma do wykonania nasz klient? Jakie problemy pomagamy klientowi rozwiązywać?
Warsztat jest inspirowany innowacyjną metodą Business Model Generation A. Osterwaldera i Y. Pigneur"                                

    Metoda:                                
    Spotkanie i wywiad ze zlecającym                                
    Warsztaty zespołowe w zespołach 8-12 osób                                
    Sześciogodzinne warsztaty prowadzone są przez 2 konsultantów                                
    Korzyści:                                
    Większa świadomość potrzeb i oczekiwań klienta                                
    Innowacyjne koncepcje rozwoju współpracy z klientami                                
    Lepsze dopasowanie oferty firmy do oczekiwań klientów                                
    Możliwość stworzenia nowej oferty lub modelu biznesowego                                
    Dla kogo:                                
    Zarządu                                 
    Działu sprzedaży i marketingu                                
    Konsultantów i szkoleniowców                                
    I wszystkich innych osób mających kontakt z klientem                                

Skuteczne finalizowanie kontraktów sprzedażowych – trening handlowców                                
"Sprzedawcy to najważniejsze „filary” w polskich firmach.  To od ich umiejętności handlowych i pewności siebie zależy poziom sprzedaży. W sytuacji, gdy mamy do czynienia ze spadkiem sprzedaży czy dużą rotacją w zespole - inwestycja w szkolenie typu „Training on the Job” jest widoczna od razu.
Zdarza się, że podczas pierwszego dnia treningu, przedstawiciel handlowy pozyskuje tyle sprzedaży, co w ciągu całego tygodnia."                                


        Metoda:                            
        Procedura wizyty handlowej                            
        Narzędzia coachingowe                            
        Korzyści:                            
        Lepsze zarządzanie czasem sprzedawcy - większa ilość wizyt w ciągu dnia                            
        Lepsza skuteczność - większa ilość wizyt kończy się sukcesem                            
        Zwiększenie pewności i własnej wartości sprzedawcy                            
        Wzrasta zaanagażowanie i motywacja sprzedawcy do uzyskiwania lepszych wyników                            
        Dla kogo:                            
        Sprzedawców                            
        Przedstawicieli handlowych

Kontakt telefoniczny: 600 336 662 e-mail: biuro@calculator.com.pl

Jestesmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00.

Biuro:

Biuro Księgowe CALCULATOR
Beata Słowik
ul. Nowohucka 92a
30-728 Kraków

Siedziba:

Biuro Księgowe CALCULATOR
Beata Słowik
Pawlikowice 29
32-020 Wieliczka
NIP: 817-146-76-60

Najbliższe terminy

kwi 2024
26
kwiecień 2024
piątek
PnWtŚrCzPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

Logowanie

© 2024 CALCULATOR