Warsztaty i szkolenia dla kadry zarządzającej i pracowników
Warsztaty i szkolenia w zakresie sprzedaży
Za jaką wartość zapłacą Klienci?
"Oferowana wartość to korzyści jakie uzyskuje klient w związku z nabywaniem produktów i usług. Oferowanie wyjątkowej wartości jest podstawowym powodem, dla którego klienci wybierają konkretną firmę spośród większego grona innych. Znalezienie odpowiedzi na pytanie „Za jaką wartość klienci są gotowi zapłacić” jest zatem podstawowym zadaniem współczesnych firm. Wymaga to spojrzenia na produkty i usługi i wszystkie działania z tym związane z perspektywy klienta.
W jaki sposób funkcjonuje biznes naszego klienta? Jakie zadania ma do wykonania nasz klient? Jakie problemy pomagamy klientowi rozwiązywać?
Warsztat jest inspirowany innowacyjną metodą Business Model Generation A. Osterwaldera i Y. Pigneur"
Metoda:
Spotkanie i wywiad ze zlecającym
Warsztaty zespołowe w zespołach 8-12 osób
Sześciogodzinne warsztaty prowadzone są przez 2 konsultantów
Korzyści:
Większa świadomość potrzeb i oczekiwań klienta
Innowacyjne koncepcje rozwoju współpracy z klientami
Lepsze dopasowanie oferty firmy do oczekiwań klientów
Możliwość stworzenia nowej oferty lub modelu biznesowego
Dla kogo:
Zarządu
Działu sprzedaży i marketingu
Konsultantów i szkoleniowców
I wszystkich innych osób mających kontakt z klientem
Skuteczne finalizowanie kontraktów sprzedażowych – trening handlowców
"Sprzedawcy to najważniejsze „filary” w polskich firmach. To od ich umiejętności handlowych i pewności siebie zależy poziom sprzedaży. W sytuacji, gdy mamy do czynienia ze spadkiem sprzedaży czy dużą rotacją w zespole - inwestycja w szkolenie typu „Training on the Job” jest widoczna od razu.
Zdarza się, że podczas pierwszego dnia treningu, przedstawiciel handlowy pozyskuje tyle sprzedaży, co w ciągu całego tygodnia."
Metoda:
Procedura wizyty handlowej
Narzędzia coachingowe
Korzyści:
Lepsze zarządzanie czasem sprzedawcy - większa ilość wizyt w ciągu dnia
Lepsza skuteczność - większa ilość wizyt kończy się sukcesem
Zwiększenie pewności i własnej wartości sprzedawcy
Wzrasta zaanagażowanie i motywacja sprzedawcy do uzyskiwania lepszych wyników
Dla kogo:
Sprzedawców
Przedstawicieli handlowych